გავიმეორეთ სასწავლო პროექტის დაგეგმვა, შემდეგ ვეცნობით მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება, რომლებიც ხელს უწყობს მოსწავლწთა ჩართულობას. ზოგადი,თემატური და შინაარსობლივი კითხვების გააზრება. შემდეგ გავეცანი მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების შედგენა. შევავსეთ სასწავლო
პროექტის გეგმა (გაგრძელება) ზოგადი კითხვა,. თემატური კითხვები და შინაარსობლივი კითხვები. შემდეგ გავეცანით შეფასების სხვადასხვა მეთოდების განხილვას.როდის რომელი გამოვიყენოთ.
No comments:
Post a Comment